Continental
Uwaga: Ceny dotyczą opon bez felg. Wzór bieżnika może różnić się w zależności od wymiarów opony.
Continental

Continental PremiumContact 6 205/40 R18 86Y XL

Continental

Continental PremiumContact 6 205/40 R18 86Y XL

Continental - Continental oferuje zaprojektowane w Niemczech opony klasy premium o optymalnych parametrach z zakresu hamowania i bezpieczeństwa.

Rozmiar opony
205/40 R18 86Y XL 
Dostępność:
dostępne
Opony:
Opony letnieSo
Prędkość:
Y: Zatwierdzony do 300 km/h
EAN:
4019238005097
Numer artykułu:
R-365342
Etykieta opony:
Klasy wydajnościowe firmy Delticom:
Opinie o firmie:
Auto Zeitung
Ocena opinii klientów:
(1)
W przyoadku pytań lub innych spraw skontaktuj się z nami info​@tirendo.pl
708,00
Cena za artykuł, zawierająca podatek VAT
Wysyłka gratis*
Czas dostawy wynosi 4 - 7 dni roboczych**
14 dni na zwrot
Ponad 300 partnerskich serwisów montażowych

Dodaj produkt do porównania

  • Opis
  • Etykieta opony
  • Opinie o firmie
  • Ocena opinii klientów
  • Dane techniczne
  • Wideo

Continental PremiumContact 6
Doświadczenie na najwyższym poziomie.

Stworzona do samochodów osobowych wszystkich klas.

  • Niezwykle krótka droga hamowania na mokrej nawierzchni, przy jednoczesnym wydłużeniu przebiegów
  • Jeszcze większy poziom przyjemności z jazdy dzięki zoptymalizowanej pod kątem komfortu rzeźbie bieżnika
  • Sportowe zacięcie w każdym aucie

Niezwykle krótka droga hamowania na mokrej nawierzchni, przy jednoczesnym wydłużeniu przebiegów dzięki mieszance Safety Silica Compounds.
Struktura kryształków siliki zapewnia niezawodną skuteczność hamowania na mokrych nawierzchniach we wszystkich segmentach pojazdów. Umożliwia poprawę innych właściwości zachowując najwyższy poziom bezpieczeństwa.

Extended driving convenience updated by the comfort-optimised performance footprint.
Nowa zoptymalizowana mieszanka polimerów w oponie PremiumContact™ 6 zapewnia przebieg wydłużony o więcej niż 15%. Jednolita sztywność bieżnika gwarantuje zoptymalizowany rozkład hałasu, znakomite przebiegi oraz większy komfort jazdy.

Sportowe zacięcie w każdym aucie.
Zaawansowany wzór makro bloków zapewnia natychmiastową reakcję samochodu i doskonałą precyzję prowadzenia, lepszą przyczepność dzięki doskonałej transmisji sił bocznych.

Europejska etykieta opony / klasy wydajności

Rozporządzenie normujące etykiety opon określa wymogi informacyjne dotyczące efektywności paliwowej, przyczepności na mokrej nawierzchni oraz zewnętrznego hałasu toczenia opon. Ponadto etykieta zawiera odniesienie do zimowych właściwości produktu.

Rozporządzenie UE 1222/2009, obowiązujące od 1 listopada 2012 r., zostało zaktualizowane i zastąpione rozporządzeniem UE 2020/740, które weszło w życie od 1 maja 2021 r. Od tego momentu obowiązują nowe wymagania. Zmieniono klasy oceny pod względem efektywności paliwowej, przyczepności na mokrej nawierzchni i hałasu zewnętrznego toczenia opony. Zmianie uległ także sam układ etykiety UE. Karty danych producentów przechowywane w bazie danych UE można pobrać za pomocą kodu QR zintegrowanego z etykietą. Nowe są również informacje dotyczące przyczepności na śniegu i lodzie dla opon spełniających te kryteria.

Następujący rodzaj ogumienia jest zwolniony z powyższego rozporządzenia: opony przeznaczone wyłącznie do montażu w pojazdach zarejestrowanych po raz pierwszy przed 1 października 1990 r.: opony bieżnikowane (do czasu odpowiedniego rozszerzenia EU VO 2020/740); opony do zastosowań profesjonalnych: opony drogowe; opony wyścigowe; opony z dodatkowymi elementami poprawiającymi trakcję np. opony z kolcami; opony awaryjne T; opony o dopuszczalnej prędkości poniżej 80 km/h; opony do felg o średnicy nominalnej ≤ 254 mm lub ≥ 635 mm.

Kryteria i klasy ocen w skrócie

Efektywność paliwowa

Zużycie paliwa zależy od oporu toczenia opon, rodzaju pojazdu, warunków drogowych oraz stylu jazdy kierowcy. Zmierzony opór toczenia (współczynnik oporu toczenia) opony dzieli się na klasy od A (najwyższa efektywność) do E (najniższa efektywność).

Jeśli pojazd jest wyposażony w opony klasy A, możliwe jest zmniejszenie zużycia paliwa nawet o 7,5%* w porównaniu z oponami klasy E. W przypadku pojazdów użytkowych oszczędność może być jeszcze wyższa
(Źródło: Ocena skutków Komisji Europejskiej)
* mierzone zgodnie z metodami badawczymi określonymi w Rozporządzeniu (UE) 2020/740)

Zwróć uwagę:
Zużycie paliwa zależy w dużej mierze od stylu jazdy i można je znacząco zmniejszyć prowadząc auto w sposób ekonomiczny i przyjazny dla środowiska. W celu zredukowania zużycia paliwa, należy regularnie sprawdzać ciśnienie w oponach.

Przyczepność na mokrej nawierzchni.

Przyczepność na mokrej nawierzchni dzieli się na klasy od A (najkrótsza droga hamowania) do E (najdłuższa droga hamowania). Samochód wyposażony w opony klasy A, podczas hamowania z prędkości 80 km/h (na drodze o średniej przyczepności) może osiągnąć drogę hamowania nawet o 18 m krótszą w porównaniu z oponami klasy E.*
*Żródło: Stowarzyszenie Niemieckiego Przemysłu Gumowego e.V. (wdk Wirtschaftsverband der deutschen Kautschukindustrie e.V)

Zwróć uwagę:
Bezpieczeństwo na drodze w dużej mierze zależy od stylu jazdy. Należy zawsze uwzględniać odpowiednią drogę hamowania. Ciśnienie w oponach powinno być regularnie sprawdzane w celu poprawienia przyczepności na mokrej nawierzchni.

Zewnętrzny hałas toczenia

Hałas emitowany przez oponę wpływa na ogólną głośność prowadzenia pojazdu oraz oddziaływuje na własny komfort podróżowania, ale także na generowanie hałasu do otoczenia. Na etykiecie opony UE zewnętrzny hałas toczenia jest podzielony na 3 klasy od A (najcichsza) - C (najgłośniejsza). Wartość mierzona jest w decybelach (dB) i porównywana z europejskimi dopuszczalnymi wartościami emisji hałasu dla opon.

A
Piktogram z klasyfikacją „A” wskazuje, że zewnętrzny hałas toczenia opony jest o ponad 3 dB poniżej limitu UE obowiązującego do 2016 r.
B
Ocena „B” oznacza, że zewnętrzny hałas toczenia opony jest do 3 dB niższy lub równy limitowi UE obowiązującemu do 2016 r.
C
Klasyfikacja „C” wskazuje, że określony limit został przekroczony.

Opinie o firmie
Profil:PremiumContact 6
Data wystawienia opinii Infrastruktura testowa Wymiary Treść opinii Ocena opinii Pieczęć
02/2020 Auto Zeitung 205/40 R18 86Y XL Highly recommended

PremiumContact 6 tyre review

Średnia na podstawie 578 wyników testu
Przyczepność w suchych warunkach
Hamowanie w suchych warunkach
Przyczepność w mokrych warunkach
Hamowanie w mokrych warunkach
Przyczepność w śniegu
Komfort jazdy
Wewnętrzny poziom hałasu
Zużycie opony
Zużycie paliwa
Przejechanych kilometrów 10 799
13.01.2020 from marekpili
Waga Renault Grand Espace 2.0 dCi to 2001 kg (czyli ma co robić). Na dalekie trasy w 7 osób (bezpieczeństwo priorytet). Kupiona przez zapewnienia producenta o lepszej trwałości na zużycie, nośność 103. Z rodziną spokojna jazda, samemu trochę mój autobus popędzam. Moje odczucia są bardzo pozytywne co do trakcji opon a parę kpl. zjeździłem. Poluję na cenę teraz do Audi AVANT A6 C7. w PROMOCJI zazwyczaj jest wyższa cena ???. Dokonałem zakupu na DE ale pieniądze zostały zwrócone z prośbą o zakup w PL, trochę to dziwne ???. Po raz pierwszy od kilkunastu lat to mi się zdarzyło, na przestrzeni lat już kilka kpl kupione.
Zobacz więcej recenzji
Marka Continental
Klasa PremiumContact 6
Dimension 205/40 R18 86Y XL
Szerokość 205
Profil opony 40
Construction type R
Rozmiar opony 18
Indeks nośności 86
Indeks prędkości (Y)
With/Without Valve (TT/TL) Opona wymagająca montażu dętki
M/C Nie
*Podana cena dotyczy jednej opony i zawiera podatek VAT
**Ponad 90% zamówień jest dostarczanych do naszych klientów w przeciągu podanego terminu dostawy.


Newsletter

Dowiaduj się jako pierwszy o nowościach, wyjątkowych ofertach oraz akcjach promocyjnych. Subskrybuj już teraz newsletter naszego sklepu Tirendo.pl i otrzymaj
20zł
 na kolejne zamówienie.
Minimalna kwota zamówienia wynosi 657zł. Do jednorazowego wykorzystania.