Materiały prasowe – Tirendo.pl | tirendo.pl

O Tirendo

Tirendo GmbH jest europejskim internetowym dystrybutorem opon i akcesoriów samochodowych. W celu zapewnienia usług na najwyższym poziomie, Tirendo wspólpracuje z doswiadczonymi ekspertami z branzy, specjalistami internetowymi i fachowcami w dziedzinie opon, którzy tworza dynamiczny zespól. Naszym celem jest aby zapewnić klientom profesjonalne, nieskomplikowane warunki zakupu opon, a także gwarancję znakomitej wydajności produktu w stosunku do jego ceny. Dużą wagę przywiązujemy do jakości i szybkości wykonywanych usług.

Historia

Jednym z najwazniejszych dni w historii Tirendo byl 21 marzec 2012 roku: w tym dniu firma stworzona przez Felixa Vögtle (Marketing, Customer Relationship Management i sprawy personalne) oraz Erika Heinelta (Produkt, Business Intelligence oraz IT) zostala uruchomiona, na rynku niemieckim pojawil sie pierwszy niezalezny portal Tirendo. Tak sie zaczela- jeszcze dlugo niezauwazana przez publike- faza szczególowych badan i walidacji. W czerwcu 2012 roku nastapila szybka internacjonalizacja, dzieki której firma stala sie konkurencyjna, w szczególnosci na rynku europejskim. Od 17 wrzesnia 2013 roku Tirendo jest czescia firmy Delticom AG. Poprzez wspóldzialanie oraz wykorzystanie odpowiednich srodków i wiedzy partnera, mozliwe jest osiaganie najlepszych rezultatów. Wraz z przejeciem firma uzyskala we wrzesniu 2013 roku wsparcie w osobie Markusa Bihlera (finanse, relacje inwestorskie, internacjonalizacja i rozwój organizacyjny). Byl on zatrudniony takze jako Private Equity Investor dla EQT Partners w Monachium i Warszawie oraz w Blackstone Group w Londynie. Latem 2013 roku bral czynny udzial w polaczeniu firmy Delticom AG i Tirendo Holding. Felix Vögtle po studiach pracowal jako dyrektor zarzadzajacy w Gimigames, platformie do gier zrecznosciowych, jak równiez w srodowisku Rocket. Erik Heinelt takze wspólpracowal z Rocket Internet GmbH i podczas swojej dzialalnosci w firmie zbudowal platforme mody dla rynku poludniowoamerykanskiego w Brazylii, oraz Locondo w Japonii.

Ambasador marki

W latach 2012 - 2015 Tirendo związane było z czterokrotnym Mistrzem Świata Formuły 1 Sebastianem Vettelem jako ambasadorem marki. Rajdowiec był głównym bohaterem widowiskowych i zabawnych reklam specjalisty w dziedzinie ogumienia. Spoty z jego udziałem wyświetlane są na wielu kanałach telewizyjnych w Niemczech i Austrii, a także w Holandii i Polsce.

Wyróznienia

W Tirendo duzy nacisk jest kladziony na fachowe porady, orientacje na klienta oraz przejrzystosc, np. podczas skladania zamówienia. TüV Saarland nagrodzil internetowa platforme opon Tirendo i przyznal jej najwyzsza note, w szczególnosci jesli chodzi o stosunek ceny do wydajnosci produktów. Tirendo jako partner ADAC posiada najnowsze raporty z testów opon, które udostepnia klientom. Ochrone danych klienta gwarantuje uznany certyfikat „Trusted Shops“, który potwierdza ochrone kupujacego oraz wysoka jakosc uslug Tirendo. Bezpieczenstwo gwarantuje takze certyfikat SSL, dzieki temu klienci moga bez obaw poruszac sie po stronie internetowej, w celu wyszukania odpowiedniego produktu.

Daty i fakty

Forma prawna: GmbH (niemiecki odpowiednik Sp. z o.o.)
Zarzad: und Andreas Prüfer
Data zalozenia: Pazdziernik 2011
Siedziba firmy: Berlin

Pytania?

Wszelkie pytania, materiały prasowe oraz prośby prosimy kierować na adres press@tirendo.com.

Z niecierpliwoscia czekamy na wiadomosci od Panstwa.