ContiEcoContact 5 recenzje opon


Od 1999 roku zbieramy od użytkowników opinie na temat opon. Obecnie mamy ponad 400 000 wyników testów i ponad 5 miliardów przejechanych kilometrów. Pomożemy Ci znaleźć najlepszą oponę.


ContiEcoContact 5 tyre review

Przyczepność w suchych warunkach

Hamowanie w suchych warunkach

Przyczepność w mokrych warunkach

Hamowanie w mokrych warunkach

Przyczepność w śniegu

Komfort jazdy

Wewnętrzny poziom hałasu

Zużycie opony

Zużycie paliwa

Średnia na podstawie 1 wyników testu
Ø 3 292 600 km driven


24.09.2019 from  Patryk Note  4.35
(33 000 km driven)
  • Przyczepność w suchych warunkach
  • Hamowanie w suchych warunkach
  • Przyczepność w mokrych warunkach  N/A
  • Hamowanie w mokrych warunkach
  • Przyczepność w śniegu
  • Komfort jazdy
  • Wewnętrzny poziom hałasu
  • Zużycie opony
  • Zużycie paliwa
Rozmiar opony i marka pojazdu
215 / 55 R17 V
OPEL Zafira Tourer 2.0 CDTI
Wynik: Czy kupiłbyś ten produkt ponownie? Probably not
Komentarz:
Po kilkuletnim używaniu tych opon założonych jako fabryczne za największą zaletę uznaję ekonomię, i to w obu aspektach: 1) bardzo nikłe zużycie. Nawet teraz, gdy będę już wymieniał, to bardziej ze strachu o ich stan wewnętrzny po różnych obcierkach, a nie ze względu na bieżnik, który nadal jest OK. 2) niskie opory toczenia, które widzę po niskim spalaniu mojego samochodu; nie mam może porównania, ale nie sądzę, aby przy złych oponach dało się schodzić do 5 litrów dużym samochodem (6 przy nieco szybszej jeździe autostradą). Ale nie brakuje też minusów. Za największy uważam głośność. Zimówki Nokian okazały się znacznie cichsze od tych letnich. Nie mam nic do zarzucenia jeśli chodzi o przyczepność. Co prawda jeżdżę ostrożnie i na mokrym nigdy nie doprowadziłem do żadnej ekstremalnej sytuacji, ale też nigdy nic niepokojącego się nie działo z przyczepnością. Natomiast na suchym pozwalałem sobie czasem na więcej i też było ok. Kilka hamowań awaryjnych, w tym takie autostradowe ze 150 do zera się zdarzyło i opony (jak i hamulce) zdały egzamin. A raz przed przejściem musiałem zahamować z 40 do 0 i w tył wjechał mi... Audi A5...

Wykorzystujemy pliki cookies. Korzystając z naszej strony internetowej, wyrażasz zgodę na ich stosowanie.
Akceptuję