• Nowy skład chemiczny zapewnia jeszcze lepszą przyczepność na mokrych nawierzchniach
• Technologia Continental dla zwiększonego bezpieczeństwa
• Nowy design oznacza większą dynamikę
ContiRoadAttack 2 od wiodącego producenta opon z Europy jest nowym opracowaniem dla motocykli sportowych i sportowo-turystycznych. Osiągnięciem inżynierów Continentala było takie połączenie ostatnich osiągnięć w dziedzinach kształtu bieżnika i składu gumy, które znacząco podnosi przyczepność na mokrych nawierzchniach w porównaniu do swoich poprzedników. Montaż jest ułatwiony, a opona wytrzymuje większe przebiegi.
Zastosowanie dwóch rodzajów gum podnosi bezpieczeństwo prowadzenia motocykla: na bokach opony zastosowano miękką gumę dla podniesienia przyczepności podczas skrętów, natomiast twardsza guma na grzbiecie wydłuża osiągane przebiegi. Wykorzystanie składnika Black Chili (jak w świecie wyścigów) sprawia, że skraca się czas rozgrzewania opony, co jest bardzo ważne na mokrych nawierzchniach. Opona jest wykonana ze stalowego korpusu zatopionego w gumie o nowym kształcie, który poprawia prowadzenie.
Nowa opona ContiRoadAttack 2 będzie dostępna od początku sezonu 2010. Continental będzie produkował ją w sześciu rozmiarach na przód i siedmiu na tył. Opona ma już potwierdzone zastosowanie w ponad 250 modelach motocykli (producentów takich jak BMW, Honda, Kawasaki and Yamaha). Hmm... Co My Tu Mamy...
Marka |
Continental |
Sezon |
Tour-sport radialny |
Klasa |
ContiRoadAttack 2 |
Dimension |
110/80 ZR18 TL (58W) M/C, Sonderkennung C, koło przednie DOT2013 |
Szerokość |
110 |
Profil opony |
80 |
Construction type |
ZR |
Rozmiar opony |
18 |
Indeks nośności |
58 |
Indeks prędkości |
((W)) |
With/Without Valve (TT/TL) |
Opona nie wymagająca montażu dętki |
M/C |
Tak |