- Strona główna
- Samochód ciężarowy opony
- Matador opony
- Matador F HR4 Opony
Podróżuj bezpiecznie z nowymi Matador F HR4, dzięki którym uzyskasz krótką drogę hamowania i przyjemność w manewrowaniu pojazdem. Podczas jazdy, gdy koła reagują precyzyjnie na każdy ruch kierownicą, podróż staje się wygodna, przewidywalna i znacznie bezpieczniejsza, a dostarcza więcej satysfakcji ze zwrotności auta. Solidne produkty z fabryki Continentala pozwalają na rozwijanie maksymalnej prędkości do 120 km/h (indeks L dla rozmiaru 295/50) czy też do 130 km/h (indeks K dla rozmiaru 385/65).
Te profesjonalnie wykonane opony dostawcze mogą dźwigać znaczne ciężary, zachowując wysokie właściwości jezdne i przyczepność. Największe możliwości udźwigu mają wysokie całoroczne opony 385/55 R 22.5, wynosi ona 4500 kg na koło (nośność równa 160). Oznaczenie przy tej oponie 20PR informuje o ilości zastosowanych warstw, które mają za zadanie wytrzymywać ciężar i naprężenie załadowanego samochodu czy też maszyny przemysłowej, gdzie także wykorzystuje się nośne ogumienie.
Im lepsza mieszanka, im trwalsze dodatki znajdujące się w niej, tym wyższa wytrzymałość opony. Dzięki zastosowaniu wzmocnień w barkach i wzbogaceniu mieszanki w dodatki krzemianów, Matador F HR4 cechuje wysoka odporność na otarcia i uszkodzenia mechaniczne, wykazują się one wytrzymałością na obrażenia fizyczne, obciążenia i odkształcenia. Przez obecność związków krzemionki w mieszance oponę cechuje niewrażliwość na bodźce związane z temperaturą. Nagrzewa się ono wolno, nawet podczas jazdy latem po rozgrzanym asfalcie. Wpływa to korzystnie na nośność, a co ważne, podczas dźwigania opona pozostaje w dobrym stanie, nie ugina się i nie wibruje. Ponadto do zalet Matadorów, podkreślanych także przez kierowców, należy:
Dla wygody kierowców koncern stworzył wersje Matador F HR4 na okres letni i do użytku całorocznego. Letnie ogumienie jest oczywiście równie nośne, co wielosezonowe, jest także równie przyczepne na mokrej nawierzchni, jedynie różnicę widać w poziomie głośności do 69 decybeli, zatem trochę ciszej pracuje od wersji na cały rok.
Rzeźba bieżnika w obu przypadkach dzieli się na pięć segmentów, między nimi znajdują się cztery głębokie rowki dla skutecznego osuszania opony, a na blokach drobne, ale też głębokie sieci wyżłobień i lameli dla odprowadzenia wody i zminimalizowania ryzyka aquaplaningu - zwanego tego akwaplanacją, czyli poślizgiem w wodzie. Zamów bezpieczne i nośne ogumienie online w serwisie Tirendo.pl.
Ilość: %entry-quantity%
Cena za artykuł: %entry-formattedTotalPrice%