ŚREDNI TEREN
Nowa opona zaprojektowana do średnio-twardego terenu dopracowana w trakcie zawodów motocrossowych na świecie. Optymalna skuteczność hamowania oraz stabilność w zakrętach dzięki kierunkowemu wzorowi klocków bieżnika (MX-52 przód). Dokładna precyzja kierunkowa i utrzymanie lini prostej dzięki CTCS. Lepsza kontrola tylnej osi pod obciążeniem, zwiększona przyczepność oraz stabilność podczas jazdy na wprost dzięki nakładającym się centralnym klockom.
Zwiększona kontrola nad uślizgiem i lepsza przyczepność w zakrętach dzięki technologii PCBT (Progressive Cornering Block Technology). Centralne bloki zapewniają świetną trakcję oraz ograniczają zużycie opony w twardym terenie (MX-52 tył). Zastosowana mieszanka gumy o wysokich właściwościach tłumienia własnego zapobiega odbijaniu opony od nawierzchni. Bardzo dobra do trudnego terenu (MX-52 tył). Nowe bloki boczne wpływają na lepszą sterowalność w zakrętach i jazdę w trudnym terenie (MX-52 tył)
Marka |
Dunlop |
Sezon |
Motocross |
Klasa |
Geomax MX 52 F |
Dimension |
60/100-10 TT 33J M/C, koło przednie |
Szerokość |
60 |
Profil opony |
100 |
Rozmiar opony |
10 |
Indeks nośności |
33 |
Indeks prędkości |
(J) |
With/Without Valve (TT/TL) |
Opona wymagająca montażu dętki |
M/C |
Tak |