Obsługa klienta (Pn–Pt: 8–18):
+48 (0) 22 39 70 976
Pamiętaj: Opony zostaną dostarczone bez felg
(Widoczna na zdjęciu felga służy jedynie celom poglądowym.)

Dunlop SP QuattroMaxx 235 / 55 18 100 V
235/55 R18 100V

Rozmiar opony
235/55 R18 100V  Edytuj 
Dostępność
Ograniczona ilość sztuk
Opony
Opony letnie So
Prędkość
V: Zatwierdzony do 240 km/h
EAN
4038526322227
Numer artykułu
D-112576
Etykieta opony
F C 71 dB
Ocena opinii klientów
(33)
Najczęściej kupowane razem:
  • Cena całkowita:
    2.828,64
    1 x Dunlop SP QuattroMaxx 235/55 R18 100V =
    664,50 zł
    1 x Castrol 5 Litr Kanister =
    170,64 zł
664,50 zł
Cena za artykuł, zawierająca podatek VAT
Wysyłka gratis*
Czas dostawy wynosi 4-7 dni roboczych**
Prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni***
Ponad 10.000 opon w naszej ofercie
  • Opis
  • Europejska Etykieta Opony:
  • Ocena opinii klientów

Dunlop SP QuattroMaxx

Sportowa precyzja i przyjemność jazdy w szybkich SUVach.

  • Doskonałe wyczucie drogi
  • Precyzja kierowania dzięki technologii DuPont™ Kevlar®
  • Dobra przyczepność na mokrych i suchych drogach
  • Wysoka odporność na zjawisko aquaplaningu

Wysoka odporność na aquaplaning. Głębokie i szerokie rowki w bieżniku błyskawicznie odprowadzają wodę, pomagając zachować kontrolę nawet w najtrudniejszych warunkach pogodowych. Doskonałe wyczucie drogi dzięki technologii Touch Technology W oponie Dunlop SP QuattroMaxx zastosowano technologię Dunlop Touch Technology, która wyraźnie poprawia jakość informacji o drodze przekazywanych przez oponę. W efekcie jazda jest bardziej bezpieczna i komfortowa.

Precyzja kierowania dzięki technologii DuPont™ Kevlar® Boczne ściany opony SP QuattroMaxx są wzmocnione przy użyciu technologii DuPont™ Kevlar®. Zwiększa to precyzję kierowania i stabilność w trakcie pokonywania zakrętów. Dobra przyczepność na mokrych i suchych drogach Mieszanka krzemionkowa Dual Silica zapewnia bardzo dobrą przyczepność oraz skuteczność hamowania na suchych i mokrych drogach. Jest także bardzo trwała, dzięki czemu komplet opon starczy na dłużej. Wysoka odporność na aquaplaning Głębokie i szerokie rowki w bieżniku błyskawicznie odprowadzają wodę, pomagając zachować kontrolę nawet w najtrudniejszych warunkach pogodowych.

Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to poprawia kontrolę nad pojazdem i zapewnia bardzo dużo informacji o drodze..Zalety Lepsze czucie drogi, większa stabilność i precyzja jazdy.

Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). Technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy dużych prędkościach.Zalety Doskonała stabilność podczas szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.

Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Tworzy on ochronną strefę buforową.Zalety Chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.

Zmienna proporcja powierzchni płaskich i wypukłych. Asymetryczna konstrukcja bieżnika ze zróżnicowaną proporcją obszarów płaskich i wypukłych sprawia, że opona jest bardzo odporna na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark zapewniają szybkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a jednocześnie znakomite utrzymanie na zakrętach.Zalety Wysoka odporność na aquaplaning, lepszy kontakt z jezdnią, większa stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania.

Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna konstrukcja bieżnika sprawia, że opona zapewnia lepsze prowadzenie i większą odporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro poprawia stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków poprawia przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni.Zalety Lepsze zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, większa odporność na aquaplaning.

Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika oraz o 4-8% większy (zależnie od rozmiaru i typu) obszar styku opony z nawierzchnią. Większa powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni oraz zapewnia większą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej precyzyjnie.Zalety Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, znakomita stabilność i precyzja podczas pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni.

Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć różnych promieni, co zapewnia większą precyzję prowadzenia. Taka konstrukcja powoduje bardzo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co pozwala na dokładniejsze i progresywne reagowanie.Zalety Znacznie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, lepsze wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach oraz większa kontrola przy pokonywaniu zakrętów.

Podwójna mieszanka krzemionki. Ta mieszanka poprawia zachowanie opony w trakcie przyspieszania oraz zwiększa jej odporność na zużycie eksploatacyjne.Zalety Doskonałe hamowanie i przyspieszanie, znakomite prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, odporność na zużycie.

Europejska Etykieta Opon

Wprowadzenie
Od pierwszego listopada 2012 roku wszystkie opony, wyprodukowane po pierwszym lipca 2012 roku, muszą posiadać Europejską Etykietę Opon.

Zalety
Nowa regulacja została wprowadzona, aby wspierać wydajność ekologiczną i ekonomiczną oraz zapewnić bezpieczeństwo na drodze.

Wady Etykieta opony daje klientowi większą orientację, ale obejmuje ona tylko 3 kryteria. W celu dokonania wyczerpującej oceny opony ważne są jeszcze inne cechy wydajnościowe, w szczególności przy wyszukiwaniu opon zimowych instytucje, takie jak ADAC przeprowadzają bardzo restrykcyjne testy.

Chcielibyśmy zwrócić uwagę, że producent opon opatruje oponę etykietą dostarczając nam w ten sposób potrzebne informacje. Jeśli nie możesz jej znaleźć, wówczas producent albo nie udzielił informacji na ten temat, bądź artykuł został wyprodukowany przed lipcem 2012 roku. Opony wyprodukowane przed tym terminem nie muszą posiadać etykiety wydajnościowej. Dlatego w niektórych przypadkach jest możliwe otrzymanie opony bez etykiety.

Symbole
Klasyfikacja opon odbywa się zgodnie z następującymi cechami wydajnościowymi:
• Ekonomiczność (Litery od A do G)
• Przyczepność na mokrej nawierzchni (litery A do G)
• Poziom hałasu toczenia

Działaj
Kierowca kontroluje na samym końcu zużycie paliwa. Aby zredukować je na dłuższy czas i dbać o środowisko kierowcy powinni podczas przyspieszania posiadać świadomość ekologiczną oraz być bardziej ekonomiczni.

Regularna kontrola ciśnienia opony pomaga w zmniejszeniu oporu toczenia, redukuje utratę energii oraz pomaga w utrzymaniu optymalnej przyczepności na mokrych nawierzchniach. Aby zmniejszyć ryzyko wypadku i zagwarantować bezpieczeństwo innym uczestnikom ruchu drogowego, zawsze powinieneś zachowywać odpowiedni odstęp.

Więcej informacji: http://ec.europa.eu/energy/efficiency/tyres/labelling_en.htm

Wybierz spośród szerokiej internetowej oferty lub zapytaj nas o radę. Nasi eksperci chętnie pomogą Ci wybrać pasujące opony z naszej palety produktów.

Wydajność energetyczna

Wydajność energetyczna jest podzielona na siedem różnych klas - od klasy A (najwyższa) do klasy G (najniższa). Opona posiadająca klasę A zużywa o 0,1 litra paliwa na 100 km niż opona, posiadająca klasę B. Decydującymi punktami przy wydajności energetycznej jest opór toczenia oraz tarcie podczas toczenia.

Opór toczenia
Opór toczenia jest to ruch na który działają siły przeciwne do kierunku toczenia i powstaje wskutek toczenia opony. Zależy on nie tylko od geometrii, lecz także od właściwości materiału, z którego opona została wykonana.

Średnia Przeciętna wartość znajduje się pomiędzy C und E. Klasy D nie stosuje się.

Przyczepność na mokrej nawierzchni

Przyczepność na mokrej nawierzchni określa, jak dobra jest skuteczność hamowania auta na mokrej nawierzchni. Ta cecha jest szczególnie istotna w przypadku opon letnich. Klasa A posiada najwyższy poziom bezpieczeństwa oraz najkrótszą drogę hamowania. Klasa F oznacza niższy poziom bezpieczeństwa i najdłuższą drogę hamowania.

KIasy przyczepności na mokrej nawierzchni opierają się na jazdach testowych na mokrej nawierzchni przy prędkościach ok. 80 km/h. Różnica między drogami hamowania pojedynczych opon wynosi 1-3 m na klasę. Różnica między klasą A a klasą F wynosi do 8 metrów.

Średnia Średnia wartość opon wynosi między klasą B i E. Klas D i G nie stosuje się.

Poziom hałasu toczenia opony

Symbol pokazuje poziom zewnętrznego hałasu toczenia w decybelach i jest przedstawiany za pomocą 3 fal. Jest widoczne, czy opona posiada zalecany poziom. Zewnętrzny poziom hałasu toczenia nie ma nic wspólnego z poziomem hałasu wewnątrz pojazdu.

Ciągły poziom ciśnienia akustycznego, który wynosi ponad 80 decybeli może spowodować uszczerbek na zdrowiu.

Symbol
Trzy fale dźwiękowe symbolizują najgorsze rezultaty. Te opony przekraczają maksymalny dopuszczalny limit. Dwie fale dźwiękowe oznaczają dopuszczalny poziom ciśnienia akustycznego. Opony posiadające jedną falę są o 3 decybele cichsze od dopuszczalnej wartości.

Dunlop SP Quattromaxx tyre review

Średnia na podstawie 33 wyników testu
Przyczepność w suchych warunkach
Hamowanie w suchych warunkach
Przyczepność w mokrych warunkach
Hamowanie w mokrych warunkach
Przyczepność w śniegu
Komfort jazdy
Wewnętrzny poziom hałasu
Zużycie opony
Zużycie paliwa
Przejechanych kilometrów 324 489

13.09.2015 from Krzysztof
tak s¹ super

Zobacz więcej recenzji

Dunlop SP QuattroMaxx

Sportowa precyzja i przyjemność jazdy w szybkich SUVach.

  • Doskonałe wyczucie drogi
  • Precyzja kierowania dzięki technologii DuPont™ Kevlar®
  • Dobra przyczepność na mokrych i suchych drogach
  • Wysoka odporność na zjawisko aquaplaningu

Wysoka odporność na aquaplaning. Głębokie i szerokie rowki w bieżniku błyskawicznie odprowadzają wodę, pomagając zachować kontrolę nawet w najtrudniejszych warunkach pogodowych. Doskonałe wyczucie drogi dzięki technologii Touch Technology W oponie Dunlop SP QuattroMaxx zastosowano technologię Dunlop Touch Technology, która wyraźnie poprawia jakość informacji o drodze przekazywanych przez oponę. W efekcie jazda jest bardziej bezpieczna i komfortowa.

Precyzja kierowania dzięki technologii DuPont™ Kevlar® Boczne ściany opony SP QuattroMaxx są wzmocnione przy użyciu technologii DuPont™ Kevlar®. Zwiększa to precyzję kierowania i stabilność w trakcie pokonywania zakrętów. Dobra przyczepność na mokrych i suchych drogach Mieszanka krzemionkowa Dual Silica zapewnia bardzo dobrą przyczepność oraz skuteczność hamowania na suchych i mokrych drogach. Jest także bardzo trwała, dzięki czemu komplet opon starczy na dłużej. Wysoka odporność na aquaplaning Głębokie i szerokie rowki w bieżniku błyskawicznie odprowadzają wodę, pomagając zachować kontrolę nawet w najtrudniejszych warunkach pogodowych.

Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to poprawia kontrolę nad pojazdem i zapewnia bardzo dużo informacji o drodze..Zalety Lepsze czucie drogi, większa stabilność i precyzja jazdy.

Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). Technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy dużych prędkościach.Zalety Doskonała stabilność podczas szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.

Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Tworzy on ochronną strefę buforową.Zalety Chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.

Zmienna proporcja powierzchni płaskich i wypukłych. Asymetryczna konstrukcja bieżnika ze zróżnicowaną proporcją obszarów płaskich i wypukłych sprawia, że opona jest bardzo odporna na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark zapewniają szybkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a jednocześnie znakomite utrzymanie na zakrętach.Zalety Wysoka odporność na aquaplaning, lepszy kontakt z jezdnią, większa stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania.

Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna konstrukcja bieżnika sprawia, że opona zapewnia lepsze prowadzenie i większą odporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro poprawia stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków poprawia przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni.Zalety Lepsze zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, większa odporność na aquaplaning.

Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika oraz o 4-8% większy (zależnie od rozmiaru i typu) obszar styku opony z nawierzchnią. Większa powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni oraz zapewnia większą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej precyzyjnie.Zalety Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, znakomita stabilność i precyzja podczas pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni.

Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć różnych promieni, co zapewnia większą precyzję prowadzenia. Taka konstrukcja powoduje bardzo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co pozwala na dokładniejsze i progresywne reagowanie.Zalety Znacznie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, lepsze wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach oraz większa kontrola przy pokonywaniu zakrętów.

Podwójna mieszanka krzemionki. Ta mieszanka poprawia zachowanie opony w trakcie przyspieszania oraz zwiększa jej odporność na zużycie eksploatacyjne.Zalety Doskonałe hamowanie i przyspieszanie, znakomite prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, odporność na zużycie.

*Podana cena dotyczy jednej opony i zawiera podatek VAT
**Ponad 90% zamówień jest dostarczanych do naszych klientów w przeciągu podanego terminu dostawy.
***Felgi oraz koła kompletne nie są objęte darmową dostawą (9,90 EUR za koło/felgę).
x
Wykorzystujemy pliki cookies. Korzystając z naszej strony internetowej, wyrażasz zgodę na ich stosowanie.
OK
Wykorzystujemy pliki cookies. Korzystając z naszej strony internetowej, wyrażasz zgodę na ich stosowanie.
OK