Goodyear
Uwaga: Ceny dotyczą opon bez felg. Wzór bieżnika może różnić się w zależności od wymiarów opony.
Goodyear

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 235/40 ZR19 (92Y) EVR, N0

Goodyear

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 235/40 ZR19 (92Y) EVR, N0

Goodyear - Goodyear to jeden z największych producentów opon na świecie. Firma Goodyear Tire and Rubber Company powstała w XIX w. w USA. Opony klasey HP i UHP.

Rozmiar opony
235/40 ZR19 (92Y) EVR, N0 
Dostępność:
Ograniczona ilość sztuk
Opony:
Opony letnieSo
Prędkość:
(Y): Zatwierdzony ponad 300 km/h
EAN:
4038526052421
Numer artykułu:
R-415682
Etykieta opony:
Klasy wydajnościowe firmy Delticom:
Ocena opinii klientów:
(22)
EU
European Production
W przyoadku pytań lub innych spraw skontaktuj się z nami info​@tirendo.pl
779 zł
Cena za artykuł, zawierająca podatek VAT
Wysyłka gratis*
Czas dostawy wynosi 4 - 7 dni roboczych**
14 dni na zwrot
Ponad 300 partnerskich serwisów montażowych

Dodaj produkt do porównania

  • Opis
  • Etykieta opony
  • Ocena opinii klientów
  • Dane techniczne

Opona o najwyższych osiągach zapewniająca krótką drogę hamowania w najważniejszych momentach

  • Krótsza droga hamowania
  • Precyzyjne prowadzenie
  • Zwiększona oszczędność paliwa

Ultrawydajna opona gwarantująca optymalne hamowanie na mokrych i suchych nawierzchniach. Zmaksymalizuj osiągi swojego samochodu dzięki ultrawydajnym oponom Eagle F1 Asymmetric 2. Dowiedz się więcej na temat jej doskonałych osiągów podczas hamowania, oszczędności paliwa i innych atutów.

Precyzyjne i solidne prowadzenie Zapewnij najlepsze osiągi swojego samochodu dzięki oponie opracowanej z myślą o zwiększaniu wydajności. Specjalna mieszanka krzemionkowa zapewnia niezawodną przyczepność, zarówno na mokrej, jak i suchej nawierzchni, podczas gdy sztywna osnowa opony umożliwia precyzyjne kierowanie pojazdem nawet przy wysokiej prędkości.

Niezawodne hamowanie na krótkich zwiększoną wytrzymałość i wydajność. odcinkach Technologia ActiveBraking pomaga szybko zatrzymać pojazd wtedy, gdy ma to największe znaczenie. Większy kontakt pomiędzy oponą i powierzchnią drogi wpływa na znaczne zmniejszenie drogi hamowania – aż do trzech metrów mniej na mokrej nawierzchni i do dwóch metrów mniej na suchej drodze, jak pokazują testy porównawcze z konkurencyjnymi produktami.*

Oszczędność paliwa Większa oszczędność paliwa wpływa na zmniejszenie kosztów i emisji CO2 – zaleta dla portfela i dla środowiska. Technologia FuelSaving marki Goodyear oznacza mniejszą masę opony i mniejszy opór podczas toczenia, co zapewnia zwiększoną wytrzymałość i wydajność.

Shorter braking distances on wet and dry roads Stop with confidence when split seconds count thanks to ActiveBraking technology, which increases tire contact with the road as you brake. In tests against leading competitors, the Eagle F1 Asymmetric 2 delivered three meters shorter braking on wet roads and two meters shorter on dry roads.*

Europejska etykieta opony / klasy wydajności

Rozporządzenie normujące etykiety opon określa wymogi informacyjne dotyczące efektywności paliwowej, przyczepności na mokrej nawierzchni oraz zewnętrznego hałasu toczenia opon. Ponadto etykieta zawiera odniesienie do zimowych właściwości produktu.

Rozporządzenie UE 1222/2009, obowiązujące od 1 listopada 2012 r., zostało zaktualizowane i zastąpione rozporządzeniem UE 2020/740, które weszło w życie od 1 maja 2021 r. Od tego momentu obowiązują nowe wymagania. Zmieniono klasy oceny pod względem efektywności paliwowej, przyczepności na mokrej nawierzchni i hałasu zewnętrznego toczenia opony. Zmianie uległ także sam układ etykiety UE. Karty danych producentów przechowywane w bazie danych UE można pobrać za pomocą kodu QR zintegrowanego z etykietą. Nowe są również informacje dotyczące przyczepności na śniegu i lodzie dla opon spełniających te kryteria.

Następujący rodzaj ogumienia jest zwolniony z powyższego rozporządzenia: opony przeznaczone wyłącznie do montażu w pojazdach zarejestrowanych po raz pierwszy przed 1 października 1990 r.: opony bieżnikowane (do czasu odpowiedniego rozszerzenia EU VO 2020/740); opony do zastosowań profesjonalnych: opony drogowe; opony wyścigowe; opony z dodatkowymi elementami poprawiającymi trakcję np. opony z kolcami; opony awaryjne T; opony o dopuszczalnej prędkości poniżej 80 km/h; opony do felg o średnicy nominalnej ≤ 254 mm lub ≥ 635 mm.

Kryteria i klasy ocen w skrócie

Efektywność paliwowa

Zużycie paliwa zależy od oporu toczenia opon, rodzaju pojazdu, warunków drogowych oraz stylu jazdy kierowcy. Zmierzony opór toczenia (współczynnik oporu toczenia) opony dzieli się na klasy od A (najwyższa efektywność) do E (najniższa efektywność).

Jeśli pojazd jest wyposażony w opony klasy A, możliwe jest zmniejszenie zużycia paliwa nawet o 7,5%* w porównaniu z oponami klasy E. W przypadku pojazdów użytkowych oszczędność może być jeszcze wyższa
(Źródło: Ocena skutków Komisji Europejskiej)
* mierzone zgodnie z metodami badawczymi określonymi w Rozporządzeniu (UE) 2020/740)

Zwróć uwagę:
Zużycie paliwa zależy w dużej mierze od stylu jazdy i można je znacząco zmniejszyć prowadząc auto w sposób ekonomiczny i przyjazny dla środowiska. W celu zredukowania zużycia paliwa, należy regularnie sprawdzać ciśnienie w oponach.

Przyczepność na mokrej nawierzchni.

Przyczepność na mokrej nawierzchni dzieli się na klasy od A (najkrótsza droga hamowania) do E (najdłuższa droga hamowania). Samochód wyposażony w opony klasy A, podczas hamowania z prędkości 80 km/h (na drodze o średniej przyczepności) może osiągnąć drogę hamowania nawet o 18 m krótszą w porównaniu z oponami klasy E.*
*Żródło: Stowarzyszenie Niemieckiego Przemysłu Gumowego e.V. (wdk Wirtschaftsverband der deutschen Kautschukindustrie e.V)

Zwróć uwagę:
Bezpieczeństwo na drodze w dużej mierze zależy od stylu jazdy. Należy zawsze uwzględniać odpowiednią drogę hamowania. Ciśnienie w oponach powinno być regularnie sprawdzane w celu poprawienia przyczepności na mokrej nawierzchni.

Zewnętrzny hałas toczenia

Hałas emitowany przez oponę wpływa na ogólną głośność prowadzenia pojazdu oraz oddziaływuje na własny komfort podróżowania, ale także na generowanie hałasu do otoczenia. Na etykiecie opony UE zewnętrzny hałas toczenia jest podzielony na 3 klasy od A (najcichsza) - C (najgłośniejsza). Wartość mierzona jest w decybelach (dB) i porównywana z europejskimi dopuszczalnymi wartościami emisji hałasu dla opon.

A
Piktogram z klasyfikacją „A” wskazuje, że zewnętrzny hałas toczenia opony jest o ponad 3 dB poniżej limitu UE obowiązującego do 2016 r.
B
Ocena „B” oznacza, że zewnętrzny hałas toczenia opony jest do 3 dB niższy lub równy limitowi UE obowiązującemu do 2016 r.
C
Klasyfikacja „C” wskazuje, że określony limit został przekroczony.

EagleF1Asymmetric2 tyre review

Średnia na podstawie 1 521 wyników testu
Przyczepność w suchych warunkach
Hamowanie w suchych warunkach
Przyczepność w mokrych warunkach
Hamowanie w mokrych warunkach
Przyczepność w śniegu
Komfort jazdy
Wewnętrzny poziom hałasu
Zużycie opony
Zużycie paliwa
Przejechanych kilometrów 10 268
13.11.2018 from Kanafoyski
Super 😍🇵🇱
22.08.2018 from Mateusz
Jak komuś nie przeszkadza wymiana opon co 15 000 to są genialne opony. Niestety miękka guma z ciężkim autem powoduje bardzo szybkie zużycie bieżnika.
09.10.2015 from Micha³
Idealna opona drogowa. Sprawdza siê zarówno na suchym jak i mokrym asfalcie przy tym cicha i w miarê komfortowa. Jeœli jednak dla kogoœ cena zakupu jest istotna to bardzo zbli¿one w³aœciwoœci jezdne ma tañsza Toyo T1Sport.
02.09.2015 from Iza
polecam zakup tych opon
Zobacz więcej recenzji
Marka Goodyear
Klasa Eagle F1 Asymmetric 2
Dimension 235/40 ZR19 (92Y) EVR, N0
Szerokość 235
Profil opony 40
Construction type ZR
Rozmiar opony 19
Indeks nośności 92
Indeks prędkości ((Y))
With/Without Valve (TT/TL) Opona wymagająca montażu dętki
M/C Nie
*Podana cena dotyczy jednej opony i zawiera podatek VAT
**Ponad 90% zamówień jest dostarczanych do naszych klientów w przeciągu podanego terminu dostawy.


Newsletter

Dowiaduj się jako pierwszy o nowościach, wyjątkowych ofertach oraz akcjach promocyjnych. Subskrybuj już teraz newsletter naszego sklepu Tirendo.pl