Eagle F1 Asymmetric 3
Goodyear
Pamiętaj: Opony zostaną dostarczone bez felg
(Widoczna na zdjęciu felga służy jedynie celom poglądowym.)
Goodyear

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 255/40 R21 102Y XL SUV

Goodyear - Goodyear to jeden z największych producentów opon na świecie. Firma Goodyear Tire and Rubber Company powstała w XIX w. w USA. Opony klasey HP i UHP.

Rozmiar opony: 255/40 R21 102Y XL SUV 
Dostępność: dostępne
Opony: Opony letnieSo
Prędkość: Y: Zatwierdzony do 300 km/h
EAN: 5452000704054
Numer artykułu: R-365879
Etykieta opony: Opór toczenia C Przyczepność na mokrej nawierzchni A Poziom hałasu toczenia 68dB
Klasy wydajnościowe firmy Delticom:
Ocena opinii klientów:
(99)
W przyoadku pytań lub innych spraw skontaktuj się z nami info​@tirendo.pl
tylko
949,00 zł
Cena za artykuł, zawierająca podatek VAT
Wysyłka gratis*
Czas dostawy wynosi 4 - 7 dni roboczych**
14 dni na zwrot***
Ponad 300 partnerskich serwisów montażowych
Najczęściej kupowane razem:
  • Opis
  • Etykieta opony
  • Ocena opinii klientów
  • Dane techniczne

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3

Nowa opona o wysokiej wydajności zapewnia kontrolę nad pojazdem i radość z jazdy dzięki skróceniu drogi hamowania na mokrej i suchej nawierzchni.

  • Krótsza droga hamowania na mokrej i suchej nawierzchni
  • Sprawne prowadzenie i kontrola dzięki większej przyczepności
  • Montowana przez czołowych producentów

Krótsza droga hamowania na mokrej i suchej nawierzchni

Technologia Active Braking zwiększa powierzchnię styku opony z nawierzchnią i przyczepność podczas hamowania. Większy kontakt z podłożem pozwala z kolei skrócić drogę hamowania na mokrej i suchej nawierzchni.

Przyczepność podczas hamowania i prowadzenia

Nowa mieszanka Grip Booster stosowana w oponach Eagle F1 Asymmetric 3 powstaje na bazie lepkiej żywicy, co pozwala zwiększyć kontakt opony z podłożem. Zwiększa to przyczepność podczas hamowania i prowadzenia na mokrej i suchej nawierzchni.

Precyzja prowadzenia i trwałość

Nowa technologia Reinforced Construction oparta na wzmocnionej konstrukcji o małej masie ułatwia prowadzenie i pokonywanie zakrętów, a także zmniejsza zużycie bieżnika i paliwa.

Wyniki badań TÜV

Opona Eagle F1 Asymmetric 3 w porównaniu z konkurencyjnymi modelami

2.6 m = o 9% krótsza droga hamowania na mokrej nawierzchni*

1.3 m = o 4% krótsza droga hamowania na suchej nawierzchni*

O 4% lepsze prowadzenie na mokrej nawierzchni*

Opór toczenia mniejszy o 10.9% w porównaniu z konkurencyjnymi oponami znanych marek i tym samym 2 miejsce wśród wszystkich testowanych modeli.**

* w porównaniu z przeciętnymi oponami Performance 3-ciej najnowszej generacji głównych konkurentów w segmencie UHP (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Przetestowane przez TÜV SÜD Produkteservice w okresie wrzesień-październik 2015 na zlecenie Goodyear Dunlop. Nowe opony UHP (Ultra High Performance), rozmiar: 225/45 R17 91Y, samochód testowy: VW Golf, tor testowy: Montpellier (F), Colmar-Berg (L), numer ekspertyzy: 713066268.

** wyniki dla oporu toczenia: Continental Sport Contact 5 –101.6, Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100, średnia wiodących konkurentów –89.1. Część podanych powyżej testów przeprowadzono z numerem ekspertyzy 713066268.

Unijna etykieta na opony / klasy efektywnoœci

Unijna etykieta na opony / klasy efektywnoœci

Unia Europejska rozporządzeniem nr 1222/2009 wprowadziła we wszystkich państwach członkowskich jednolite i obowiązkowe etykietowanie opon. Obowiązek ten dotyczy wyprodukowanych po 01.07.2012 roku opon do samochodów osobowych, lekkich pojazdów użytkowych oraz ciężkich samochodów ciężarowych.
Przepisami o etykietowaniu nie są objęte: opony bieżnikowane, profesjonalne opony do jazdy w terenie, opony rajdowe, opony wyposażone w udogodnienia poprawiające trakcję, np. kolce, opony dojazdowe typu T, specjalne opony montowane na samochodach z datą pierwszej rejestracji przed 01.10.1990, opony posiadające indeks prędkości niższy niż 80 km/h, opony o znamionowej średnicy felgi nie większej niż 254 mm lub nie mniejszej niż 635 mm.

Unia Europejska za pomocą ww. rozporządzenia z jednej strony wspiera realizację celu poprawy wydajności i ekologiczności ruchu drogowego oraz zwiększenia bezpieczeństwa na drogach, z drugiej zaś zmierza do zapewnienia konsumentom większej przejrzystości produktów, służąc im jednocześnie aktywną pomocą w podejmowaniu decyzji.
Klasyfikacja opon na etykietach odbywa się według trzech kryteriów: efektywności energetycznej (litery od A do G), przyczepności na mokrej nawierzchni (litery od A do G) i zewnętrznego hałasu toczenia (w decybelach).

Specjaliści krytykują, że etykiety odzwierciedlają niestety zbyt mało cech produktów. Na wybór opon wpływ powinny mieć cechy ważniejsze i znacznie istotniejsze dla bezpieczeństwa, jak np. odporność na aquaplaning, stabilność jazdy, odporność na zużycie, parametry hamowania na suchej i mokrej nawierzchni, zachowanie w warunkach zimowych itd.
Producenci opon zwracają uwagę na to, że wyniki testów przeprowadzanych przez różne instytucje i czasopisma specjalistyczne w dalszym ciągu stanowią ważne źródło informacji konsumenckiej. Testy te z reguły obejmują nie tylko 3 kryteria wyszczególnione na etykiecie, ale do 11 kolejnych cech, istotnie wpływających na bezpieczeństwo.

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 tyre review

Średnia na podstawie 99 wyników testu
Przyczepność w suchych warunkach
Hamowanie w suchych warunkach
Przyczepność w mokrych warunkach
Hamowanie w mokrych warunkach
Przyczepność w śniegu  N/A
Komfort jazdy
Wewnętrzny poziom hałasu
Zużycie opony
Zużycie paliwa
Przejechanych kilometrów 101 026 928
Marka Goodyear
Sezon
Klasa Eagle F1 Asymmetric 3
Dimension 255/40 R21 102Y XL SUV
Szerokość 255
Profil opony 40
Construction type R
Rozmiar opony 21
Indeks nośności 102
Indeks prędkości (Y)
With/Without Valve (TT/TL) Opona wymagająca montażu dętki
M/C Nie
*Podana cena dotyczy jednej opony i zawiera podatek VAT
**Ponad 90% zamówień jest dostarczanych do naszych klientów w przeciągu podanego terminu dostawy.
***Felgi oraz koła kompletne nie są objęte darmową dostawą (9,90 EUR za koło/felgę).
Wykorzystujemy pliki cookies. Korzystając z naszej strony internetowej, wyrażasz zgodę na ich stosowanie.
OK