Goodyear
Pamiętaj: Opony zostaną dostarczone bez felg
(Widoczna na zdjęciu felga służy jedynie celom poglądowym.)
Goodyear

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 255/40 R21 102Y XL SUV

Goodyear

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 255/40 R21 102Y XL SUV

Goodyear - Goodyear to jeden z największych producentów opon na świecie. Firma Goodyear Tire and Rubber Company powstała w XIX w. w USA. Opony klasey HP i UHP.

Rozmiar opony: 255/40 R21 102Y XL SUV 
Dostępność: dostępne
Opony: Opony letnieSo
Prędkość: Y: Zatwierdzony do 300 km/h
EAN: 5452000704054
Numer artykułu: R-365879
Etykieta opony: Opór toczenia C Przyczepność na mokrej nawierzchni A Poziom hałasu toczenia 68dB
Klasy wydajnościowe firmy Delticom:
Ocena opinii klientów:
(3)
W przyoadku pytań lub innych spraw skontaktuj się z nami info​@tirendo.pl
tylko
922,30 zł
Cena za artykuł, zawierająca podatek VAT
Wysyłka gratis*
Czas dostawy wynosi 4 - 7 dni roboczych**
14 dni na zwrot***
Ponad 300 partnerskich serwisów montażowych
  • Opis
  • Etykieta opony
  • Ocena opinii klientów
  • Dane techniczne

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3

Nowa opona o wysokiej wydajności zapewnia kontrolę nad pojazdem i radość z jazdy dzięki skróceniu drogi hamowania na mokrej i suchej nawierzchni.

  • Krótsza droga hamowania na mokrej i suchej nawierzchni
  • Sprawne prowadzenie i kontrola dzięki większej przyczepności
  • Montowana przez czołowych producentów

Krótsza droga hamowania na mokrej i suchej nawierzchni

Technologia Active Braking zwiększa powierzchnię styku opony z nawierzchnią i przyczepność podczas hamowania. Większy kontakt z podłożem pozwala z kolei skrócić drogę hamowania na mokrej i suchej nawierzchni.

Przyczepność podczas hamowania i prowadzenia

Nowa mieszanka Grip Booster stosowana w oponach Eagle F1 Asymmetric 3 powstaje na bazie lepkiej żywicy, co pozwala zwiększyć kontakt opony z podłożem. Zwiększa to przyczepność podczas hamowania i prowadzenia na mokrej i suchej nawierzchni.

Precyzja prowadzenia i trwałość

Nowa technologia Reinforced Construction oparta na wzmocnionej konstrukcji o małej masie ułatwia prowadzenie i pokonywanie zakrętów, a także zmniejsza zużycie bieżnika i paliwa.

Wyniki badań TÜV

Opona Eagle F1 Asymmetric 3 w porównaniu z konkurencyjnymi modelami

2.6 m = o 9% krótsza droga hamowania na mokrej nawierzchni*

1.3 m = o 4% krótsza droga hamowania na suchej nawierzchni*

O 4% lepsze prowadzenie na mokrej nawierzchni*

Opór toczenia mniejszy o 10.9% w porównaniu z konkurencyjnymi oponami znanych marek i tym samym 2 miejsce wśród wszystkich testowanych modeli.**

* w porównaniu z przeciętnymi oponami Performance 3-ciej najnowszej generacji głównych konkurentów w segmencie UHP (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Przetestowane przez TÜV SÜD Produkteservice w okresie wrzesień-październik 2015 na zlecenie Goodyear Dunlop. Nowe opony UHP (Ultra High Performance), rozmiar: 225/45 R17 91Y, samochód testowy: VW Golf, tor testowy: Montpellier (F), Colmar-Berg (L), numer ekspertyzy: 713066268.

** wyniki dla oporu toczenia: Continental Sport Contact 5 –101.6, Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100, średnia wiodących konkurentów –89.1. Część podanych powyżej testów przeprowadzono z numerem ekspertyzy 713066268.

Unijna etykieta na opony / klasy efektywnoœci

Unijna etykieta na opony / klasy efektywnoœci

Unia Europejska rozporządzeniem nr 1222/2009 wprowadziła we wszystkich państwach członkowskich jednolite i obowiązkowe etykietowanie opon. Obowiązek ten dotyczy wyprodukowanych po 01.07.2012 roku opon do samochodów osobowych, lekkich pojazdów użytkowych oraz ciężkich samochodów ciężarowych.
Przepisami o etykietowaniu nie są objęte: opony bieżnikowane, profesjonalne opony do jazdy w terenie, opony rajdowe, opony wyposażone w udogodnienia poprawiające trakcję, np. kolce, opony dojazdowe typu T, specjalne opony montowane na samochodach z datą pierwszej rejestracji przed 01.10.1990, opony posiadające indeks prędkości niższy niż 80 km/h, opony o znamionowej średnicy felgi nie większej niż 254 mm lub nie mniejszej niż 635 mm.

Unia Europejska za pomocą ww. rozporządzenia z jednej strony wspiera realizację celu poprawy wydajności i ekologiczności ruchu drogowego oraz zwiększenia bezpieczeństwa na drogach, z drugiej zaś zmierza do zapewnienia konsumentom większej przejrzystości produktów, służąc im jednocześnie aktywną pomocą w podejmowaniu decyzji.
Klasyfikacja opon na etykietach odbywa się według trzech kryteriów: efektywności energetycznej (litery od A do G), przyczepności na mokrej nawierzchni (litery od A do G) i zewnętrznego hałasu toczenia (w decybelach).

Specjaliści krytykują, że etykiety odzwierciedlają niestety zbyt mało cech produktów. Na wybór opon wpływ powinny mieć cechy ważniejsze i znacznie istotniejsze dla bezpieczeństwa, jak np. odporność na aquaplaning, stabilność jazdy, odporność na zużycie, parametry hamowania na suchej i mokrej nawierzchni, zachowanie w warunkach zimowych itd.
Producenci opon zwracają uwagę na to, że wyniki testów przeprowadzanych przez różne instytucje i czasopisma specjalistyczne w dalszym ciągu stanowią ważne źródło informacji konsumenckiej. Testy te z reguły obejmują nie tylko 3 kryteria wyszczególnione na etykiecie, ale do 11 kolejnych cech, istotnie wpływających na bezpieczeństwo.

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 tyre review

Średnia na podstawie 3 wyników testu
Przyczepność w suchych warunkach
Hamowanie w suchych warunkach
Przyczepność w mokrych warunkach
Hamowanie w mokrych warunkach
Przyczepność w śniegu  N/A
Komfort jazdy
Wewnętrzny poziom hałasu
Zużycie opony
Zużycie paliwa
Przejechanych kilometrów 101 026 928
25.10.2019 from Dariusz
Opony naprawdę ciche, na suchej nawierzchni sprawdzają się rewelacyjnie, po przejechaniu 25000km niewielkie zużycie bieżnika. Niestety na mokrym nie jest już tak fajnie, podczas ruszania często zrywają przyczepność, przy hamowaniu zbyt często włącza się ABS. Jeżdżę spokojnie i stawiam na komfort i bezpieczeństwo więc tym bardziej nie powinno to mieć miejsca. Lepiej na mokrym sprawowały się Uniroyal Rain Sport.
Zobacz więcej recenzji
Marka Goodyear
Sezon
Klasa Eagle F1 Asymmetric 3
Dimension 255/40 R21 102Y XL SUV
Szerokość 255
Profil opony 40
Construction type R
Rozmiar opony 21
Indeks nośności 102
Indeks prędkości (Y)
With/Without Valve (TT/TL) Opona wymagająca montażu dętki
M/C Nie
*Podana cena dotyczy jednej opony i zawiera podatek VAT
**Ponad 90% zamówień jest dostarczanych do naszych klientów w przeciągu podanego terminu dostawy.
***Felgi oraz koła kompletne nie są objęte darmową dostawą (49 zł za koło/felgę).
Wykorzystujemy pliki cookies. Korzystając z naszej strony internetowej, wyrażasz zgodę na ich stosowanie.
OK