Obsługa klienta (Pn–Pt: 8–18):
+48 (0) 22 39 70 976
Pamiętaj: Opony zostaną dostarczone bez felg
(Widoczna na zdjęciu felga służy jedynie celom poglądowym.)

Kumho Ecsta SPT KU31 XRP 205 / 50 17 93 W
205/50 R17 93W XL runflat


Rozmiar opony
205/50 R17 93W  Edytuj 
Dostępność
aktualnie produkt jest niedostępny w naszym magazynie
Opony
Opony letnie So
Prędkość
W: Zatwierdzony do 270 km/h
EAN
8808956080167
Numer artykułu
R-167049
Etykieta opony
F C 71 dB
Ocena opinii klientów
(35)
Najczęściej kupowane razem:
  • Cena całkowita:
    1.724,18
    1 x Kumho Ecsta SPT KU31 XRP 205/50 R17 93W XL runflat =
    388,40 zł
    1 x Castrol 5 Litr Kanister =
    170,58 zł
  • aktualnie produkt jest niedostępny w naszym magazynie
Wysyłka gratis*
Czas dostawy wynosi 4-7 dni roboczych**
Prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni***
Ponad 10.000 opon w naszej ofercie

ECSTA SPT KU31 XRP

Nowo opracowane opony klasy UHP

  • Znakomita zarówno na suchych, jak i mokrych nawierzchniach
  • Świetna charakterystyka prowadzenia pojazdu
  • Krzemionkowa mieszanka nowej generacji
  • Posiada rant ochronny felgi
  • Dostępna w rozmiarach od 16 do 20 cal
  • Do pojazdów klasy średniej i premium oraz samochodów sportowych

Technologia XRP zapewnia mobilność nawet po całkowitej utracie powietrza w oponie. Opony typu RunFlat różnią się od innych systemów dzięki specjalnej budowie ściany bocznej, która przy utracie powietrza zapobiega zapadaniu się i zgniataniu opony. Normalna opona bardzo silnie się przy tym nagrzewa i po krótkim czasie zostaje zniszczona. Ściana boczna jest zbudowana w taki sposób, że opony odporne na przebicie utrzymują pojazd po utracie powietrza i zapobiegają przegrzaniu. Ponadto nawet po utracie powietrza pozostaje możliwość hamowania, kierowania i przyspieszania, a więc można przejechać odległość do 150 km z maksymalną dopuszczalną prędkością 80 km/godzinę.

Europejska Etykieta Opon

Wprowadzenie
Od pierwszego listopada 2012 roku wszystkie opony, wyprodukowane po pierwszym lipca 2012 roku, muszą posiadać Europejską Etykietę Opon.

Zalety
Nowa regulacja została wprowadzona, aby wspierać wydajność ekologiczną i ekonomiczną oraz zapewnić bezpieczeństwo na drodze.

Wady Etykieta opony daje klientowi większą orientację, ale obejmuje ona tylko 3 kryteria. W celu dokonania wyczerpującej oceny opony ważne są jeszcze inne cechy wydajnościowe, w szczególności przy wyszukiwaniu opon zimowych instytucje, takie jak ADAC przeprowadzają bardzo restrykcyjne testy.

Chcielibyśmy zwrócić uwagę, że producent opon opatruje oponę etykietą dostarczając nam w ten sposób potrzebne informacje. Jeśli nie możesz jej znaleźć, wówczas producent albo nie udzielił informacji na ten temat, bądź artykuł został wyprodukowany przed lipcem 2012 roku. Opony wyprodukowane przed tym terminem nie muszą posiadać etykiety wydajnościowej. Dlatego w niektórych przypadkach jest możliwe otrzymanie opony bez etykiety.

Symbole
Klasyfikacja opon odbywa się zgodnie z następującymi cechami wydajnościowymi:
• Ekonomiczność (Litery od A do G)
• Przyczepność na mokrej nawierzchni (litery A do G)
• Poziom hałasu toczenia

Działaj
Kierowca kontroluje na samym końcu zużycie paliwa. Aby zredukować je na dłuższy czas i dbać o środowisko kierowcy powinni podczas przyspieszania posiadać świadomość ekologiczną oraz być bardziej ekonomiczni.

Regularna kontrola ciśnienia opony pomaga w zmniejszeniu oporu toczenia, redukuje utratę energii oraz pomaga w utrzymaniu optymalnej przyczepności na mokrych nawierzchniach. Aby zmniejszyć ryzyko wypadku i zagwarantować bezpieczeństwo innym uczestnikom ruchu drogowego, zawsze powinieneś zachowywać odpowiedni odstęp.

Więcej informacji: http://ec.europa.eu/energy/efficiency/tyres/labelling_en.htm

Wybierz spośród szerokiej internetowej oferty lub zapytaj nas o radę. Nasi eksperci chętnie pomogą Ci wybrać pasujące opony z naszej palety produktów.

Wydajność energetyczna

Wydajność energetyczna jest podzielona na siedem różnych klas - od klasy A (najwyższa) do klasy G (najniższa). Opona posiadająca klasę A zużywa o 0,1 litra paliwa na 100 km niż opona, posiadająca klasę B. Decydującymi punktami przy wydajności energetycznej jest opór toczenia oraz tarcie podczas toczenia.

Opór toczenia
Opór toczenia jest to ruch na który działają siły przeciwne do kierunku toczenia i powstaje wskutek toczenia opony. Zależy on nie tylko od geometrii, lecz także od właściwości materiału, z którego opona została wykonana.

Średnia Przeciętna wartość znajduje się pomiędzy C und E. Klasy D nie stosuje się.

Przyczepność na mokrej nawierzchni

Przyczepność na mokrej nawierzchni określa, jak dobra jest skuteczność hamowania auta na mokrej nawierzchni. Ta cecha jest szczególnie istotna w przypadku opon letnich. Klasa A posiada najwyższy poziom bezpieczeństwa oraz najkrótszą drogę hamowania. Klasa F oznacza niższy poziom bezpieczeństwa i najdłuższą drogę hamowania.

KIasy przyczepności na mokrej nawierzchni opierają się na jazdach testowych na mokrej nawierzchni przy prędkościach ok. 80 km/h. Różnica między drogami hamowania pojedynczych opon wynosi 1-3 m na klasę. Różnica między klasą A a klasą F wynosi do 8 metrów.

Średnia Średnia wartość opon wynosi między klasą B i E. Klas D i G nie stosuje się.

Poziom hałasu toczenia opony

Symbol pokazuje poziom zewnętrznego hałasu toczenia w decybelach i jest przedstawiany za pomocą 3 fal. Jest widoczne, czy opona posiada zalecany poziom. Zewnętrzny poziom hałasu toczenia nie ma nic wspólnego z poziomem hałasu wewnątrz pojazdu.

Ciągły poziom ciśnienia akustycznego, który wynosi ponad 80 decybeli może spowodować uszczerbek na zdrowiu.

Symbol
Trzy fale dźwiękowe symbolizują najgorsze rezultaty. Te opony przekraczają maksymalny dopuszczalny limit. Dwie fale dźwiękowe oznaczają dopuszczalny poziom ciśnienia akustycznego. Opony posiadające jedną falę są o 3 decybele cichsze od dopuszczalnej wartości.

Kumho ECSTA SPT KU31 XRP tyre review

Średnia na podstawie 35 wyników testu
Przyczepność w suchych warunkach
Hamowanie w suchych warunkach
Przyczepność w mokrych warunkach
Hamowanie w mokrych warunkach
Przyczepność w śniegu
Komfort jazdy
Wewnętrzny poziom hałasu
Zużycie opony
Zużycie paliwa
Przejechanych kilometrów 668 920

ECSTA SPT KU31 XRP

Nowo opracowane opony klasy UHP

  • Znakomita zarówno na suchych, jak i mokrych nawierzchniach
  • Świetna charakterystyka prowadzenia pojazdu
  • Krzemionkowa mieszanka nowej generacji
  • Posiada rant ochronny felgi
  • Dostępna w rozmiarach od 16 do 20 cal
  • Do pojazdów klasy średniej i premium oraz samochodów sportowych

Technologia XRP zapewnia mobilność nawet po całkowitej utracie powietrza w oponie. Opony typu RunFlat różnią się od innych systemów dzięki specjalnej budowie ściany bocznej, która przy utracie powietrza zapobiega zapadaniu się i zgniataniu opony. Normalna opona bardzo silnie się przy tym nagrzewa i po krótkim czasie zostaje zniszczona. Ściana boczna jest zbudowana w taki sposób, że opony odporne na przebicie utrzymują pojazd po utracie powietrza i zapobiegają przegrzaniu. Ponadto nawet po utracie powietrza pozostaje możliwość hamowania, kierowania i przyspieszania, a więc można przejechać odległość do 150 km z maksymalną dopuszczalną prędkością 80 km/godzinę.

*Podana cena dotyczy jednej opony i zawiera podatek VAT
**Ponad 90% zamówień jest dostarczanych do naszych klientów w przeciągu podanego terminu dostawy.
***Felgi oraz koła kompletne nie są objęte darmową dostawą (9,90 EUR za koło/felgę).
x
Wykorzystujemy pliki cookies. Korzystając z naszej strony internetowej, wyrażasz zgodę na ich stosowanie.
OK
Wykorzystujemy pliki cookies. Korzystając z naszej strony internetowej, wyrażasz zgodę na ich stosowanie.
OK