Obsługa klienta (Pn–Pt: 8–18):
+48 (0) 22 39 70 976
Pamiętaj: Opony zostaną dostarczone bez felg
(Widoczna na zdjęciu felga służy jedynie celom poglądowym.)

Nokian WR D3 155 / 70 13 75 T
155/70 R13 75T

Rozmiar opony
155/70 R13 75T  Edytuj 
Dostępność
dostępne
Opony
Opony zimowe Wi
oznaczenie M+S
z symbolem śnieżynki
Prędkość
T: Zatwierdzony do 190 km/h
EAN
6419440166667
Numer artykułu
R-281879
Etykieta opony
C B 71 dB
Ocena opinii klientów
(1866)
Najczęściej kupowane razem:
  • Cena całkowita:
    798,60
    1 x Nokian WR D3 155/70 R13 75T =
    173,40 zł
    1 x DeltiGrip Deltigrip eco - Quality Snow Chain for your car =
    105,00 zł
173,40 zł
Cena za artykuł, zawierająca podatek VAT
Wysyłka gratis*
Czas dostawy wynosi 4-7 dni roboczych**
Prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni
Ponad 10.000 opon w naszej ofercie
  • Opis
  • Europejska Etykieta Opony:
  • Ocena opinii klientów

Bez względu na pogodę

  • Niezawodna przyczepność zarówno na mokrej, suchej, jak i ośnieżonej nawierzchni
  • Skuteczne zapobieganie ryzyku wystąpienia aquaplaningu i poślizgów na błocie pośniegowym
  • Niskie opory toczenia, przyjazność produktu dla środowiska, ekonomiczna jazda

Nowa opona Nokian WR D3 oferuje mistrzowskie połączenie bezpieczeństwa i niczym nie zakłóconej przyjemności z jazdy. Dzięki nanotechnologii, nowym surowcom i innowacyjnym rozwiązaniom ta przyjazna środowisku opona klasy premium zapewnia pierwszorzędną przyczepność i znakomite sterowanie w typowo zmiennych warunkach Europy Centralnej.

Nowa opona Nokian WR D3 z kierunkowym bieżnikiem w postaci ostro zakończonej strzałki jest solidnym wyborem dla małych i średniej wielkości samochodów rodzinnych oraz dla kierowców, którzy stawiają na bezpieczeństwo i ekonomiczną jazdę.

Innowacja w budowie krawędzi przedniej do walki z błotem pośniegowym

Badania wykazały, że błoto pośniegowe na drodze jest większym zagrożeniem dla kierowców niż lód czy aquaplaning.

Opona Nokian WR D3 ma kierunkowy bieżnik wzbogacony o rozwiązania, które aktywnie uczestniczą w zapobieganiu poślizgom na błocie pośniegowym.

Nasze testy poślizgu na błocie pośniegowym dowiodły także, że nowa innowacyjna budowa krawędzi przedniej bloków bieżnika (ang. Slush Blower) zapewnia jeszcze bardziej skuteczne odprowadzanie wody oraz błota pośniegowego z przestrzeni kontaktu pomiędzy oponą a nawierzchnią, co podnosi bezpieczeństwo jazdy oraz powoduje zwiększenie limitu prędkości, przy której wzrasta ryzyko wystąpienia poślizgu. Polerowane rowki również ułatwiają usuwanie wody oraz błota pośniegowego.

Niższe opory toczenia

Wnikliwie testowane rozwiązania zastosowane w strukturze i rzeźbie bieżnika opony WR D3 zapewniają dobrą stabilność jazdy oraz znakomitą kierowalność. Ponadto, kilka nowych rozwiązań i innowacji wpłynęło na poprawę wytrzymałości i obniżenie oporu toczenia opony.

Aby znaleźć optymalny bieżnik symetryczny, wykorzystaliśmy komputerowe i termograficzne symulacje kamery. Mimo gęstej sieci lameli opona utrzymuje swoją sztywność. Nowe rozwiązanie pomaga zmniejszyć tarcie oraz stopień generowanego przez oponę ciepła spowodowanego ruchem nacięć. Niższe opory toczenia oznaczają niższy stopień zużycia paliwa i mniejszą emisję szkodliwych substancji do atmosfery.

Większy komfort i bezpieczeństwo dzięki Wskaźnikowi Bezpieczeństwa Zimą
Idealna jazda zimą możliwa jest jedynie wówczas, gdy opony są w dobrym stanie.
Opona Nokian WR A3 posiada Wskaźnik Zużycia Bieżnika (DSI), dodatkowo wzbogacony o unikalny symbol płatka śniegu, który stanowi Wskaźnik Bezpieczeństwa Zimą.

Ten opatentowany przez Nokian Tyres standardowy element zlokalizowany na blokach bieżnika, wskazuje aktualną wysokość rzeźby bieżnika w mm. Symbol płatka śniegu pozostaje widoczny dopóki głębokość rowków nie osiągnie granicznej wartości 4 mm.

Na ścianach bocznych opony znajduje się znane już z poprzednich modeli pole informacyjne dotyczące zalecanego ciśnienia powietrza w oponie. Właściwe ciśnienie w oponie umożliwia jej precyzyjną pracę , zmniejsza stopień jej zużycia oraz obniża koszty eksploatacji pojazdu.

Wskaźniki zużycia DSI i WSI

Wskaźnik zużycia DSI (Driving Safety Indicator) oraz symbol płatka śniegu WSI (Winter Safety Indicator) służą zwiększeniu poziomu bezpieczeństwa i komfortu jazdy. Liczby określają w milimetrach głębokość głównych rowków bieżnika. Poszczególne liczby znikają w zależności od stopnia zużucia opony. Dla bezpiecznej jazdy wymagana jest głębokość bieżnika wynosząca 4-5 mm. Gdy płatek śniegu przestanie być widoczny, wówczas należy wymienić opony na nowe i tym samym zapewnić bezpieczene prowadzenie zimą.

*Podana cena dotyczy jednej opony i zawiera podatek VAT
**Ponad 90% zamówień jest dostarczanych do naszych klientów w przeciągu podanego terminu dostawy.
x
Wykorzystujemy pliki cookies. Korzystając z naszej strony internetowej, wyrażasz zgodę na ich stosowanie.
OK
Wykorzystujemy pliki cookies. Korzystając z naszej strony internetowej, wyrażasz zgodę na ich stosowanie.
OK