Idealna opona na średnie i twarde nawierzchnie, skaliste i kamieniste bezdroża.
Wydajna w każdych warunkach eksploatacji: zawodów, treningów lub po prostu radości z jazdy!
Bloki bieżnika dopasowują się do ukształtowania nawierzchni, optymalizują hamowanie i przyczepność w zakrętach.
Zwiększone bloki bieżnika na tylnej oponie zapewniają maksymalną trakcję.
Wysoki stopień odporności na zużywanie zapewnia stałe, wysokie osiągi do samego końca rywalizacji.
Wzór bieżnika i składniki mieszanki zostały opracowane w porozumieniu z wiodącymi producentami motocykli w klasie MX.
CECHA:
• Przednia opona z blokami bieżnika o różnej wielkości.
• Tylna opona z niższymi blokami i płaskim profilem.
• Dwu-warstwowy składnik.
EFEKT:
• Lepsza adaptacja do zmiennych nawierzchni.
• Szeroka strefa kontaktu z nawierzchnią.
• Maksymalna odporność na naprężenia dynamiczne i termiczne.
W PRAKTYCE:
• Wysoka przyczepność podczas hamowania w zakrętach.
• Wysoka stabilność.
• Pewne osiągi, okrążenie za okrążeniem, podczas wyścigu.
Marka |
Pirelli |
Sezon |
Motocross |
Klasa |
Scorpion MX Hard 486 |
Dimension |
80/100-21 TT 51M M/C, koło przednie |
Szerokość |
80 |
Profil opony |
100 |
Rozmiar opony |
21 |
Indeks nośności |
51 |
Indeks prędkości |
(M) |
With/Without Valve (TT/TL) |
Opona wymagająca montażu dętki |
M/C |
Tak |