Ulica i Enduro - opona o podwójnym przeznaczeniu do motocykli poruszających się głównie po szosach.
Opowiednia do motocyli Enduro, z turystycznymi parametrami, zdolna do pokonywania długich podróży lub krótkich wycieczek w umiarkowanie wymagający teren.
Sportowa na drogach, wytrzymała na nieutwardzonych trasach.
Rewolucyjny projekt wzoru bieżnika, który łączy wysokie osiągi ze współczesnym, innowacyjnym projektem.
Technologia stalowego opasania 0° zapewnia większą stabilność i doskonałą sterowność na wszystkich typach nawierzchi, także podczas jazdy z maksymalnym obciążeniem.
Składnik najnowszej generacji zapewnia maksymalną trakcję we wszystkich warunkach atmosferycznych i najlepszy możliwy wskaźnik osiągów do przebiegów.
CECHA:
• Nowoczesny i funkcjonalny wzór bieżnika.
• Profil opony z progresywnym promieniem skrętu.
• Zmienna grubość opasania 0 0°.
• Zastosowanie żywic o niskich, molekularnych rozmiarach.
EFEKT:
• Koniec z kompromisem pomiędzy szosą a terenem.
• Wspiera pokonywanie łuków i zakrętów przy każdym stopniu nachylenia.
• Sztywność kalibrowana od środka do barków opony.
• Wysoka elastyczność w zakrętach.
W PRAKTYCE:
• Bezpieczna jazda na drogach asfaltowych i terenowych.
• Łatwe prowadzenie i poczucie komfortu.
• Stabilna w każdych warunkach.
• Zoptymalizowana przyczepność na suchych i mokrych nawierzchniach.
ScorpionTrail tyre review
Średnia na podstawie 75 wyników testu
Przyczepność w suchych warunkach
Hamowanie w suchych warunkach
Przyczepność w mokrych warunkach
Hamowanie w mokrych warunkach
Przyczepność w śniegu
Komfort jazdy
Wewnętrzny poziom hałasu
Zużycie opony
Zużycie paliwa
Przejechanych kilometrów
6 631
Marka |
Pirelli |
Sezon |
Enduro |
Klasa |
Scorpion Trail |
Dimension |
150/70 R18 TL 70V tylne koło, M/C |
Szerokość |
150 |
Profil opony |
70 |
Construction type |
R |
Rozmiar opony |
18 |
Indeks nośności |
70 |
Indeks prędkości |
(V) |
With/Without Valve (TT/TL) |
Opona nie wymagająca montażu dętki |
M/C |
Tak |