Obsługa klienta (Pn–Pt: 8–18):
+48 (0) 22 39 70 976
Pamiętaj: Opony zostaną dostarczone bez felg
(Widoczna na zdjęciu felga służy jedynie celom poglądowym.)

Yokohama W.drive (V902B) 205 / 55 16 94 V
205/55 R16 94V XL , RPB

Rozmiar opony
205/55 R16 94V  Edytuj 
Dostępność
aktualnie produkt jest niedostępny w naszym magazynie
Opony
Opony zimowe Wi
oznaczenie M+S
z symbolem śnieżynki
Prędkość
V: Zatwierdzony do 240 km/h
EAN
4968814750565
Numer artykułu
R-150316
Etykieta opony
F C 74 dB
Najczęściej kupowane razem:
  • Cena całkowita:
    11.614,00
    1 x Yokohama W.drive (V902B) 205/55 R16 94V XL , RPB =
    2.870,00 zł
    1 x DeltiGrip Deltigrip eco - Quality Snow Chain for your car =
    134,00 zł
  • aktualnie produkt jest niedostępny w naszym magazynie
Wysyłka gratis*
Czas dostawy wynosi 4-7 dni roboczych**
Prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni***
Ponad 10.000 opon w naszej ofercie
  • Opis
  • Europejska Etykieta Opony:

Celebruj piękno zimy i inspiruj się żywiołami

Opony W.drive 902 firmy YOKOHAMA zostały skonstruowane specjalnie, aby zapewnić trakcję na pokrytych śniegiem drogach. Te opony zapewniające wysokie osiągi zachowują giętkość w niskich temperaturach i odznaczają się unikatową konstrukcją bieżnika, zapewniającą lepszą trakcję

Opony zimowe W.drive 902 firmy Yokohama pobudzają emocję, przenosząc doznania z zimowej jazdy na nowy poziom.

Funkcjonalne wzory bieżników, unikatowe kształty lamel oraz zastosowanie zaawansowanej mieszanki gumowej zapewniają wybitne osiągi na wszystkich rodzajach nawierzchni.

Optymalne rozmieszczenie głównych wzdłużnych rowków pozwala na odpływ topniejącego śniegu i wody oraz utrzymanie maksymalnej powierzchni kontaktu opony na wszystkich rodzajach nawierzchni.

Zoptymalizowana szerokość rowków pomiędzy klockami pozwala na odpływ topniejącego śniegu zapewniając dodatkową przyczepność poprzez wzmocniony efekt krawędziowy.

Oryginalny trójwymiarowy kształt lamel o polihedrylowej powierzchni zapewnia wysokie osiągi na suchej, mokrej i ośnieżonej nawierzchni.

Zwiększona gęstość lamel maksymalnie wzmacnia efekt krawędziowy na ośnieżonych i oblodzonych nawierzchniach.

Wskaźniki głębokości bieżnika na rowku głównym stanowią dodatkowe środki bezpieczeństwa.

Mieszanka opon W.drive odpowiada szerokiemu zakresowi temperatur, zapewniając optymalne osiągi w różnorodnych warunkach zimowych.

'Elastyczny polimer' utrzymuje miękkość i elastyczność w niskich temperaturach.

'Mikro Silika' o cząsteczkach mniejszych niż konwencjonalna silika zachowuje sztywność i stabilność w wysokich temperaturach, poprzez mocne łączenie polimerów, pomimo, że użyto polimerów miękkich.

ZERUMA™ jest specjalnym dodatkiem, opracowanym przez YOKOHAMA,polepszającym dyspersję krzemionki w oponie.

Mieszanka krzemowa ZERUMA™ zmniejsza zależność od temperatury w porównaniu z konwencjonalnym sposobem mieszania.

Asymetryczny bieżnik o dużej sztywności

Asymetryczna konstrukcja bieżnika o dużej sztywności zapewnia dobre zrównoważenie osiągów na nawierzchniach suchych, mokrych oraz pokrytych śniegiem.

W strefie wewnętrznej znajdują się bloki o średniej sztywności i efektywne rowki, zapewniające trakcję na śniegu. W strefie zewnętrznej znajdują się bloku o dużej sztywności, ułatwiające pokonywanie zakrętów na suchej nawierzchni. Optymalnie wyrównane główne, proste rowki odprowadzają skutecznie śnieg, błoto i wodę, zachowując skutecznie maksymalną powierzchnię styku w szerokim zakresie nawierzchni. Zoptymalizowane rowki w nadlewie skutecznie odprowadzają śnieg i błoto, zwiększają trakcję dzięki zwiększeniu efektu krawędziowego.

Trójwymiarowe rowki wzdłużne

Rowki wzdłużne o oryginalnym trójwymiarowym kształcie, z wielościenną powierzchnią, zapewniają wysokie osiągi na nawierzchniach suchych, mokrych i pokrytych śniegiem.

szeroki obszar powierzchni sprawia, że bloki zachowują twardość i umożliwia im efektywne wzajemne podpieranie.
Zwiększona gęstość rowków wzdłużnych maksymalizuje efekt krawędziowy na pokrytych śniegiem i lodem nawierzchniach.

Uniwersalna konstrukcja zużywalnego bieżnika

Wskaźniki głębokości bieżnika na głównym rowku zwiększają bezpieczeństwo, zapewniając informację.

Opon, których pozostała głębokość bieżnika wynosi do 4 mm nie należy używać jako zimowych.
Pozostałą głębokość bieżnika można sprawdzić za pomocą płytek śnieżnych umieszczonych na głównym rowku.
Wskaźnik '4 mm' i znak w kształcie strzałki umieszczone na ścianie bocznej informują o położeniu płytki śnieżnej.

(* Ten wskaźnik 4mm jest dostępny tylko dla opon W.drive)

Technologia mieszanki dla szerokiego zakresu stref temperaturowych

Mieszanka opony W.drive jest odpowiednia dla szerokiego zakresu stref temperaturowych, zapewniając optymalne osiągi w różnych warunkach zimowych.

Elastyczne polimery zapewniają większą miękkość i elastyczność w niskich temperaturach.
Mikrocząstki krzemionki mają mniejsze wymiary niż konwencjonalna krzemionka i zachowują sztywność oraz stabilność w wysokich temperaturach, dzięki mocnym wiązaniom z polimerami, nawet jeśli stosowane są miękkie polimery.
'ZERUMA™' to oryginalny środek procesowy firmy YOKOHAMA, poprawiający dyspersję krzemionki w mieszance. Mieszanka krzemionkowa w ZERUMA™ zmniejsza zależność od temperatury w porównaniu z klasycznym procesem mieszania.

Europejska Etykieta Opon

Wprowadzenie
Od pierwszego listopada 2012 roku wszystkie opony, wyprodukowane po pierwszym lipca 2012 roku, muszą posiadać Europejską Etykietę Opon.

Zalety
Nowa regulacja została wprowadzona, aby wspierać wydajność ekologiczną i ekonomiczną oraz zapewnić bezpieczeństwo na drodze.

Wady Etykieta opony daje klientowi większą orientację, ale obejmuje ona tylko 3 kryteria. W celu dokonania wyczerpującej oceny opony ważne są jeszcze inne cechy wydajnościowe, w szczególności przy wyszukiwaniu opon zimowych instytucje, takie jak ADAC przeprowadzają bardzo restrykcyjne testy.

Chcielibyśmy zwrócić uwagę, że producent opon opatruje oponę etykietą dostarczając nam w ten sposób potrzebne informacje. Jeśli nie możesz jej znaleźć, wówczas producent albo nie udzielił informacji na ten temat, bądź artykuł został wyprodukowany przed lipcem 2012 roku. Opony wyprodukowane przed tym terminem nie muszą posiadać etykiety wydajnościowej. Dlatego w niektórych przypadkach jest możliwe otrzymanie opony bez etykiety.

Symbole
Klasyfikacja opon odbywa się zgodnie z następującymi cechami wydajnościowymi:
• Ekonomiczność (Litery od A do G)
• Przyczepność na mokrej nawierzchni (litery A do G)
• Poziom hałasu toczenia

Działaj
Kierowca kontroluje na samym końcu zużycie paliwa. Aby zredukować je na dłuższy czas i dbać o środowisko kierowcy powinni podczas przyspieszania posiadać świadomość ekologiczną oraz być bardziej ekonomiczni.

Regularna kontrola ciśnienia opony pomaga w zmniejszeniu oporu toczenia, redukuje utratę energii oraz pomaga w utrzymaniu optymalnej przyczepności na mokrych nawierzchniach. Aby zmniejszyć ryzyko wypadku i zagwarantować bezpieczeństwo innym uczestnikom ruchu drogowego, zawsze powinieneś zachowywać odpowiedni odstęp.

Więcej informacji: http://ec.europa.eu/energy/efficiency/tyres/labelling_en.htm

Wybierz spośród szerokiej internetowej oferty lub zapytaj nas o radę. Nasi eksperci chętnie pomogą Ci wybrać pasujące opony z naszej palety produktów.

Wydajność energetyczna

Wydajność energetyczna jest podzielona na siedem różnych klas - od klasy A (najwyższa) do klasy G (najniższa). Opona posiadająca klasę A zużywa o 0,1 litra paliwa na 100 km niż opona, posiadająca klasę B. Decydującymi punktami przy wydajności energetycznej jest opór toczenia oraz tarcie podczas toczenia.

Opór toczenia
Opór toczenia jest to ruch na który działają siły przeciwne do kierunku toczenia i powstaje wskutek toczenia opony. Zależy on nie tylko od geometrii, lecz także od właściwości materiału, z którego opona została wykonana.

Średnia Przeciętna wartość znajduje się pomiędzy C und E. Klasy D nie stosuje się.

Przyczepność na mokrej nawierzchni

Przyczepność na mokrej nawierzchni określa, jak dobra jest skuteczność hamowania auta na mokrej nawierzchni. Ta cecha jest szczególnie istotna w przypadku opon letnich. Klasa A posiada najwyższy poziom bezpieczeństwa oraz najkrótszą drogę hamowania. Klasa F oznacza niższy poziom bezpieczeństwa i najdłuższą drogę hamowania.

KIasy przyczepności na mokrej nawierzchni opierają się na jazdach testowych na mokrej nawierzchni przy prędkościach ok. 80 km/h. Różnica między drogami hamowania pojedynczych opon wynosi 1-3 m na klasę. Różnica między klasą A a klasą F wynosi do 8 metrów.

Średnia Średnia wartość opon wynosi między klasą B i E. Klas D i G nie stosuje się.

Poziom hałasu toczenia opony

Symbol pokazuje poziom zewnętrznego hałasu toczenia w decybelach i jest przedstawiany za pomocą 3 fal. Jest widoczne, czy opona posiada zalecany poziom. Zewnętrzny poziom hałasu toczenia nie ma nic wspólnego z poziomem hałasu wewnątrz pojazdu.

Ciągły poziom ciśnienia akustycznego, który wynosi ponad 80 decybeli może spowodować uszczerbek na zdrowiu.

Symbol
Trzy fale dźwiękowe symbolizują najgorsze rezultaty. Te opony przekraczają maksymalny dopuszczalny limit. Dwie fale dźwiękowe oznaczają dopuszczalny poziom ciśnienia akustycznego. Opony posiadające jedną falę są o 3 decybele cichsze od dopuszczalnej wartości.

Celebruj piękno zimy i inspiruj się żywiołami

Opony W.drive 902 firmy YOKOHAMA zostały skonstruowane specjalnie, aby zapewnić trakcję na pokrytych śniegiem drogach. Te opony zapewniające wysokie osiągi zachowują giętkość w niskich temperaturach i odznaczają się unikatową konstrukcją bieżnika, zapewniającą lepszą trakcję

Opony zimowe W.drive 902 firmy Yokohama pobudzają emocję, przenosząc doznania z zimowej jazdy na nowy poziom.

Funkcjonalne wzory bieżników, unikatowe kształty lamel oraz zastosowanie zaawansowanej mieszanki gumowej zapewniają wybitne osiągi na wszystkich rodzajach nawierzchni.

Optymalne rozmieszczenie głównych wzdłużnych rowków pozwala na odpływ topniejącego śniegu i wody oraz utrzymanie maksymalnej powierzchni kontaktu opony na wszystkich rodzajach nawierzchni.

Zoptymalizowana szerokość rowków pomiędzy klockami pozwala na odpływ topniejącego śniegu zapewniając dodatkową przyczepność poprzez wzmocniony efekt krawędziowy.

Oryginalny trójwymiarowy kształt lamel o polihedrylowej powierzchni zapewnia wysokie osiągi na suchej, mokrej i ośnieżonej nawierzchni.

Zwiększona gęstość lamel maksymalnie wzmacnia efekt krawędziowy na ośnieżonych i oblodzonych nawierzchniach.

Wskaźniki głębokości bieżnika na rowku głównym stanowią dodatkowe środki bezpieczeństwa.

Mieszanka opon W.drive odpowiada szerokiemu zakresowi temperatur, zapewniając optymalne osiągi w różnorodnych warunkach zimowych.

'Elastyczny polimer' utrzymuje miękkość i elastyczność w niskich temperaturach.

'Mikro Silika' o cząsteczkach mniejszych niż konwencjonalna silika zachowuje sztywność i stabilność w wysokich temperaturach, poprzez mocne łączenie polimerów, pomimo, że użyto polimerów miękkich.

ZERUMA™ jest specjalnym dodatkiem, opracowanym przez YOKOHAMA,polepszającym dyspersję krzemionki w oponie.

Mieszanka krzemowa ZERUMA™ zmniejsza zależność od temperatury w porównaniu z konwencjonalnym sposobem mieszania.

Asymetryczny bieżnik o dużej sztywności

Asymetryczna konstrukcja bieżnika o dużej sztywności zapewnia dobre zrównoważenie osiągów na nawierzchniach suchych, mokrych oraz pokrytych śniegiem.

W strefie wewnętrznej znajdują się bloki o średniej sztywności i efektywne rowki, zapewniające trakcję na śniegu. W strefie zewnętrznej znajdują się bloku o dużej sztywności, ułatwiające pokonywanie zakrętów na suchej nawierzchni. Optymalnie wyrównane główne, proste rowki odprowadzają skutecznie śnieg, błoto i wodę, zachowując skutecznie maksymalną powierzchnię styku w szerokim zakresie nawierzchni. Zoptymalizowane rowki w nadlewie skutecznie odprowadzają śnieg i błoto, zwiększają trakcję dzięki zwiększeniu efektu krawędziowego.

Trójwymiarowe rowki wzdłużne

Rowki wzdłużne o oryginalnym trójwymiarowym kształcie, z wielościenną powierzchnią, zapewniają wysokie osiągi na nawierzchniach suchych, mokrych i pokrytych śniegiem.

szeroki obszar powierzchni sprawia, że bloki zachowują twardość i umożliwia im efektywne wzajemne podpieranie.
Zwiększona gęstość rowków wzdłużnych maksymalizuje efekt krawędziowy na pokrytych śniegiem i lodem nawierzchniach.

Uniwersalna konstrukcja zużywalnego bieżnika

Wskaźniki głębokości bieżnika na głównym rowku zwiększają bezpieczeństwo, zapewniając informację.

Opon, których pozostała głębokość bieżnika wynosi do 4 mm nie należy używać jako zimowych.
Pozostałą głębokość bieżnika można sprawdzić za pomocą płytek śnieżnych umieszczonych na głównym rowku.
Wskaźnik '4 mm' i znak w kształcie strzałki umieszczone na ścianie bocznej informują o położeniu płytki śnieżnej.

(* Ten wskaźnik 4mm jest dostępny tylko dla opon W.drive)

Technologia mieszanki dla szerokiego zakresu stref temperaturowych

Mieszanka opony W.drive jest odpowiednia dla szerokiego zakresu stref temperaturowych, zapewniając optymalne osiągi w różnych warunkach zimowych.

Elastyczne polimery zapewniają większą miękkość i elastyczność w niskich temperaturach.
Mikrocząstki krzemionki mają mniejsze wymiary niż konwencjonalna krzemionka i zachowują sztywność oraz stabilność w wysokich temperaturach, dzięki mocnym wiązaniom z polimerami, nawet jeśli stosowane są miękkie polimery.
'ZERUMA™' to oryginalny środek procesowy firmy YOKOHAMA, poprawiający dyspersję krzemionki w mieszance. Mieszanka krzemionkowa w ZERUMA™ zmniejsza zależność od temperatury w porównaniu z klasycznym procesem mieszania.

*Podana cena dotyczy jednej opony i zawiera podatek VAT
**Ponad 90% zamówień jest dostarczanych do naszych klientów w przeciągu podanego terminu dostawy.
***Felgi oraz koła kompletne nie są objęte darmową dostawą (9,90 EUR za koło/felgę).
x
Wykorzystujemy pliki cookies. Korzystając z naszej strony internetowej, wyrażasz zgodę na ich stosowanie.
OK
Wykorzystujemy pliki cookies. Korzystając z naszej strony internetowej, wyrażasz zgodę na ich stosowanie.
OK